O nas

By kuba • • 20 Nov 2012

Cześć, to my: Marta, Kuba, Jurek i Jana. Lubimy podróże, góry, kajaki, rowery i pyszne jedzonko.

Bloga zaczęliśmy pisać w kwietniu 2010 r. Wtedy to postanowiliśmy spełnić nasze marzenie i rozpoczęliśmy naszą, najdłuższą do tej pory, podróż “przd siebie”. W trasie byliśmy 14 miesięcy i w tym czasie udało się objechać świat dookoła. Nie znaczy to jednak, że wszstsko już widzieliśmy. Wręcz przeciwnie, nasz apetyt na odkrywanie tego, co nieznane cały czas rośnie.
Nastopach było naszą formą komunikowania się z rodziną i przyjaciółmi w trakcie podróży. Po powrocie okazało się, że forma blogowego pamiętnika sprawdza się, żeby przechowywać zdjęcia i wspomnienia również z innych podróży. Przede wszystkim mobilizuje nas do systematycznego przeglądania zdjęć i robienia zapisków. Dlatego  nadal prowadzimy bloga.  Po “rozbudowaniu ekipy” już nie tak regularnie, ale nadal wrzucamy posty z bliższych i dalszych wyjazdów. Jeśli interesują Was informacje praktyczne na temat odwiedzanych przez nas krajów – piszcie i pytajcie.
Zapraszamy do lektury!

No a teraz wreszcie o nas (nie będzie ciekawie, bo tylko nieliczni pojęli sztukę interesującego pisania o sobie).

Poznaliśmy się pod koniec 2007 na imprezie CouchSurfingowej (dla niewtajemniczonych – CouchSurfing to portal społecznościowy dla ludzi kochających podróże i chcących pomagać innym podróżnikom  Za jego pośrednictwem można znaleźć bezpłatny nocleg na całym świecie  a bardzo często również wspaniałych przyjaciół). Od tego czasu jesteśmy razem. 17 kwietnia 2010 r. wzięliśmy ślub i rozpoczęliśmy realizację naszego największego marzenia – podróży dookoła Świata.

Od jesieni 2012 roku w podróżach towarzyszy nam Jurek, a od wiosny 2014 Janka 🙂

5 Responses

1. Witajcie, Paweł pisał smsa do Kuby, ale dostał info, że telefon nie odpowiada. Nie wiem czy pamiętacie ale poznaliśmy się w Ohrid 🙂 Jesteśmy pod wrażeniem Waszych podróży i nasz blog ilością treści nawet nie może startować w tej samej kategorii, ale co tam…. zapraszamy do odwiedzenia naszego skromnego… http://www.nowaybejb.blogspot.com 🙂 Pozdrawiamy…i czytamy cały czas, także, uzupełniać, uzupełniać…

• Hej! Fajnie, że się odzywacie. Oczywiście, że Was pamiętamy i żałujemy że nie udało nam się ponownie spotkać (dopiero po fakcie zorientowaliśmy się, że Kubie rozładował się telefon).Ale może da się to nadrobić na ziemi ojczystej. Jeśli będziecie w Warszawie – odezwijcie się, namiary macie, zapraszamy!

2. Justyn Adamski

Witam,
    Dzisiaj byłem w ITE i spotkałem się ze “starym” znajomym Rysiem.
    Pokazał mi Państwa blog.
    Gratuluję pomysłu.
    Pozdrawiam
    Justyn Adamski

3. Monika

Witam. jestem zachwycona Państwa podróżami i bardzo chciałabym porozmawiać chociażby meilowo z Państwem gdyż również wraz z Narzeczonym planujemy tegoroczsne wakacje znów na rowerach i mielibyśmy kilka pytań odnośnie Bronholmu :). Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odzew: mon.dziuryk@gmail.com

4. Witam,

Chcemy zaprezentować Państwu nową Rodzinną atrakcję turystyczną i zaprosić do współpracy. Proponujemy Państwu darmowe bilety do naszego Parku, zapraszamy do odwiedzenia Mikroskali i zachęcamy do opisania swoich wrażeń na Państwa blogu/stronie. Proponujemy również możliwość umieszczenia odnośnika do Państwa bloga/strony na naszej stronie internetowej oraz profilu fb.

Park Makiet Mikroskala mieści się w Centrum Rozrywki Kropka w Koninie ( woj. wielkopolskie) na ul. Świętojańskiej 20H

Jest to, rodzinne i unikatowe miejsce.
    W parku znajdują się makiety o charakterze edukacyjno – rozrywkowym o tematyce: filmowej, przyrodniczej i historycznej. Jest ona tak szeroka, że park atrakcyjny jest dla osób w każdym wieku. Każda z makiet jest indywidualnie zaprojektowana i wykonana ręcznie. Niektóre z nich są interaktywne – to Gość poprzez naciśnięcie przycisku wprawia elementy makiet w ruch, bądź załącza dźwięki i światła. Jest to niesamowita frajda nie tylko dla najmłodszych. Jeżdżące pociągi, kręcące wiatraki, dźwięki statku kosmicznego oraz światła i barwy makiety wesołego miasteczka tworzą niepowtarzalny klimat! Oprócz zwiedzania parku będziesz miał również możliwość zajrzeć do naszej fabryki makiet, gdzie powstają wszystkie nasze prace.

Na terenie Mikroskali działa również znakomicie zaopatrzony sklep Mądra Zabawka gdzie znaleźć można wiele unikatowych zabawek, a że nazwa sklepu zobowiązuje jest tam też bogata oferta edukacyjna. Mikroskala to również półkolonie ale i różnego rodzaju warsztaty z modelarskimi na czele.

Co więcej, w tym samym budynku co Mikroskala znajduje się jeszcze Kino 6D, Kapsuła Czasu oraz plac zabaw Kinder Fun!
    Park znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu, zatem termin wizyty nie jest uzależniony od pogody!

Telefon kontaktowy: 63 243 70 37 lub 506 833 683

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać.